14 november 2010

Kookboek: 12 maanden lekker eten

Op een regenachtige zondag is er niets lekkerder dan mijn stapel kookboeken weer eens door te bladeren.

12 maanden lekker eten heb ik al een tijd geleden gekocht. Dit kookboek is gekozen tot beste kookboek van 2009.  Het is een ideaal kookboek voor iedereen die houdt van eenvoudige recepten waar niet al te veel ingrediënten voor nodig zijn. Er staan geen culinaire hoogstandjes in, maar recepten die je elke dag kan maken. Het boek is mooi vormgeven en bevat veel foto's.

Het is een kookboek waar ik regelmatig met veel plezier doorheen blader. Als je, net als ik, vaak recepten opzoekt op de website van Albert Heyn dan is dit boek ook zeker een aanrader! Ik kan me echter ook voorstellen dat de meer ervaren hobbykok hier niet direct warm voor loopt.

1 opmerking:

  1. Ik heb de oudere uitgave van 12 maanden lekker eten en ik maak er af en toe nog wel eens wat uit. Ik heb geen idee of het dezelfde recepten zijn als de nieuwe (vast niet, er zijn nu natuurlijk heel andere dingen te koop bij AH). Ik vind de kookboeken van AH over het algemeen goed: mooie foto's, kloppende recepten (is toch wel erg belangrijk) en niet te vergeten: gerechten die je wel eens maakt. Ik heb heel veel kookboeken, maar de veel zijn toch alleen lekker leesvoer (ook niets mis mee trouwens).
    groeten,

    BeantwoordenVerwijderen