17 juli 2011

Pastasalade met rivierkreeftjes

Ingrediënten:
  • 350 g penne rigate (pasta, zak a 500 g)
  • 1 grote komkommer
  • 2 x 3 bosuitjes (zakje a 3 stuks)
  • 8 el Cardini's Original Caeser Dressing
  • 2 el citroensap
  • 300 g rivierkreeftjes (bakje a 100 g)
  • 1 schaaltje alfalfa (40 g)

Bereiden:

Pasta koken volgens aanwijzingen op verpakking. Afspoelen met koud water tot pasta koud is. Komkommer wassen en in kleine blokjes snijden. In vergiet met wat zout bestrooien en 5 min. laten staan. Bosuitjes in smalle ringen snijden. Komkommer afspoelen en beetje droogdeppen. In ruime schaal mengen met dressing, citroensap, pasta, bosuitjes en rivierkreeftjes. Naar smaak peper toevoegen. Salade over 4 borden verdelen. Alfalfa over salade strooien.

Bron:
AH

Ik ben gevraagd om de Original Caeser Dressing van Cardini's te testen. Ik maak vaak zelf dressings, maar soms gebruik ik ook gewoon dressing uit een flesje. Deze dressing van Cardini's kende ik nog niet, maar het smaakt heerlijk in deze salade met rivierkreeftjes. De alfalfa en de citroensap heb ik achterwege gelaten. Ook heb ik wat minder bosui gebruikt dan het recept aangeeft.

1 opmerking:

  1. Hallo Pluis, ik wil je graag een mailtje sturen maar vind nergens je gegevens. Dit ivm link.
    digipx@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen